info@liefsleentje.nl    T: 06 50482600
Follow Us On
info@liefsleentje.nl    T: 06 50482600

Informatie

OPENINGSTIJDEN; WOENSDAG VAN 10.30U – 17.00U EN VRIJDAG VAN 10.30U – 17.00U

Verdere informatie over extra openingstijden of sluiting vind je op onze sociale media pagina

LET OP! Woon je in Lieshout of Sint oedenrode (of daar tussenin) als je de bestelling op komt halen betaal je geen verzendkosten!!

Bestellen

Wij leveren alle producten uit voorraad, mocht een product toch een langere levertijd hebben dan zal dit tijdig worden aangegeven per e-mail of telefonisch. U hebt ten alle tijde het recht uw bestelling te annuleren.

Betalen

U kunt bij uw bestelling betalen op de volgende wijze:

  • iDeal
  • Contant/pinnen bij afhalen

Als cadeau inpakken

We bieden bij ieder product de mogelijkheid om uw product in te pakken als:

  • Een feestelijk cadeau
  • Een somber cadeau
  • Neutraal
  • Niet inpakken

Met een feestelijk cadeau wordt o.a. een verjaardag, jubileum of een andere blije gebeurtenis bedoeld. Bij een somber cadeau kunt u denken aan een overlijden. Of als iemand ziek is.  Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom iemand wat extra aandacht verdient. geef gerust bij opmerkingen uw inpak wensen aan!  Is het gewoon voor u zelf dan kunt u het natuurlijk ook zonder cadeaupapier laten versturen.
We rekenen € 1,- per product om deze in te pakken en we maken er gegarandeerd iets moois van!

Bij de Liefs Leentje giftbox komen geen inpakkosten bij!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We proberen uw bestelling z.s.m. te versturen zodat deze binnen 2 werkdagen zal worden bezorgd.. Wij versturen al onze pakketten met PostNL binnen Nederland en België. Deze levert van maandag t/m zaterdag uw bestelling netjes af. U ontvangt een track & trace code waarmee u de geplande bezorgtijd kunt inzien.

Afleveren op ander adres?

Bij het invullen van uw gegevens heeft u de keuze om uw bestelling op een ander adres te laten leveren. U vult uw eigen gegevens in bij de factuurgegevens. Bij afleveren op een ander adres vult u de gegevens in van de persoon die het product mag ontvangen.

Wat kost verzenden?

Voor bestellingen bedragen de verzendkosten:

  • €4,95 binnen Nederland voor een brievenbuspakketje
  • €7,25 binnen Nederland voor een pakket

Kan ik het artikel komen bekijken?

Jazeker is dit mogelijk. U bent van harte welkom Bij de winkel van Liefs Leentje in sint- oedenrode, Hongerstraat 1a  5492VE. Wij zijn geopend op woensdag en vrijdag van 10.30u en 17.00u  en op afspraak.  Voor extra of aangepaste openingstijden kunt u ons volgen op social media. Staat de vlag buiten dan zijn wij geopend.

Kan ik ook afhalen?

Afhalen is mogelijk, kies bij het betalen voor afhalen, in overleg kunt u uw bestelling op komen halen.

Het afhalen kan zowel in Sint – oedenrode als in Lieshout.

Retourneren

Spijt van je aankoop? Over retourneren doen we niet moeilijk! U kunt uw bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren als:

  • U uw bestelling binnen 14 dagen (na melding) aan ons retourneert
  • Het artikel compleet en onbeschadigd is en graag in voor zover mogelijk originele verpakking

Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem even mailcontact op met ons via info@liefsleentje.nl of via de contactpagina. Doe dit binnen 14 dagen nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij sturen je een retourformulier toe dat je bij je retourzending kunt toevoegen, Op deze manier dragen wij er zorg voor dat we over alle relevante gegevens beschikken om je retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen.

Je kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres staat vermeld op de contactpagina.

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan de klantenservice besluiten de door jou gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Liefs Leentje is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. We kunnen helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Na aanmelding van de retourzending kun je de zending naar ons terugsturen of langsbrengen op afspraak. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken.

* Zware of grote pakketten kunnen qua kosten hoger uitvallen om te retourneren. Ondanks dat wij lage verzendkosten hanteren, zijn de hogere retourkosten voor uw eigen rekening.

Beschadigingen

Bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Ruilen

Wij bieden geen mogelijkheid om te ruilen. Mocht u een artikel willen omruilen voor iets anders, retourneer het betreffende artikel naar ons, waarna wij het aankoopbedrag z.s.m. terugstorten. U kunt het alternatieve artikel ieder moment online bestellen.

Voor het retourneren in de winkel gelden andere regels. ruilen binnen 2 weken geen probleem. wij geven geen geld terug. evt. wel een tegoedbon.